Eskişehir Valiliği, ’Tüketici Sağlığının Korunması ve Güvenilir Gıda Arzı Haftalık Denetim Raporu’nu yayınladı. Paylaşılan bilgiye göre, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü’ne bağlı Gıda ve Yem Şube Müdürlüğü ekiplerince 18-24 Haziran 2026 tarihleri arasında çalışma yapıldı. Ekiplerce 297 risk esaslı gıda ve yem işletme denetimi, 13 numune alımı, 35 ithalat ile 169 ihracat işlemleri gerçekleştirildi. Denetimler sonucunda toplam 5 idari yaptırım uygulanırken, 528 bin 379 TL ceza yazıldığı, 2 imha ve 2 toplatma kararı alındığı belirtildi.
Eskişehir’de firmalara sıkı denetim: 528 bin 379 TL ceza yazıldı
Eskişehir’de son 1 hafta içerisinde gerçekleştirilen gıda ve yem denetimleri sonucunda toplam 528 bin 379 TL ceza yazıldı.
Bunlar da ilginizi çekebilir