Hava atmayı bıraksa da şu soruna çözüm bulsa

Abone Ol

AK Parti tarafından hazırlanın gazetelere gönderilen bir görsel…

Oldukça dikkat çekici…

Şehir Hastanesi’nin büyükçe bir fotoğrafı var.

Hastane fotoğrafının önünde de bir doktor ile gülümseyen anne ve kızı yer alıyor.

İlk bakışta ‘’hastanenin tanıtımı yapılıyor’’ zannettik…

Dikkatli bakınca iş değişti.

Yanılmışız…

Hastane tanıtımı ile uzaktan yakından ilgisi yok.

Görselin sağ alt köşesinde AK Parti’nin logosu var.

Sağ üst köşede de;

‘’Şimdi

Eskişehir’e hep birlikte

Güç katma zamanı

AK Parti Zamanı’’ sloganı yer alıyor.

Sloganın altında da ‘’AK Parti Eskişehir İl Başkanı Gürhan Albayrak’’ yazıyor.

İmzası eksik kalmış…

Keşke onu da atsaymış…

Neyse…

Görselle birlikte gönderilen metni okuyunca işin aslı ortaya çıktı.

İl Başkanı Gürhan Albayrak, ‘’üye kampanyası’’ düzenlemiş… Eskişehirlileri ‘’AK Parti’ye üye olmaya’’ davet ediyor.

Diyor ki;

"Genel Başkanımız ve Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde ülkemizin sağlık altyapısına Eskişehir Şehir Hastanesi gibi dev eserlerle güç katıyoruz. Hizmete girdiği 2018 yılından bu yana 15 milyondan fazla muayene ile vatandaşlarımıza şifa dağıtan hastanemizin sunduğu üstün sağlık hizmetleriyle yarına daha güvenle bakıyoruz. Eskişehir'de sağlık için çalışıp insanımızın hayatına değer katan bu vizyonun gururunu omuz omuza yaşamak ve şehrimizi yarınlara daha güçlü hazırlamak için şimdi Eskişehir’e hep birlikte güç katma zamanı. Şimdi AK Parti zamanı!

'AK Parti Seninle Güçlü Eskişehir' diyerek tüm hemşehrilerimizi bu büyük ailenin bir parçası olmaya davet ediyoruz.

AK Parti ailemize katılmak ve üyelik işlemlerini hızla gerçekleştirmek isteyen hemşehrilerimiz akuyelikeskisehir.org adresini ziyaret edebilirler.”

Davet metni de böyle…

Şaşırmamak elde değil…

Bir parti üye kampanyası düzenleyemez mi?

Elbette ki düzenleyebilir.

Düzenliyorlar zaten…

Kentin değişik yerlerine stantlar kurup üye yazamaya çalışıyorlar.

Onların yaptığını AK Parti İl Başkanı Gürhan Albayrak da yapabilir.

Kamuya ait bir hastane görseli ile ‘’üye kampanyası’’ düzenlemek olacak şey değil…

Oldu olacak hastanenin girişine bir ‘’üye yazım standı’’ kursaydı.

Aklına mı gelmedi yoksa?

Daha önce de belirttik…

Gürhan Albayrak kendisini ‘’kamu kurumları Eskişehir sorumlusu’’ falan gibi görüyor.

Bu görsel ve davet de o anlayışın ürünü olsa gerek…

Olacak şey değil ama oldurmuş işte…

İktidar partisi il başkanı olarak olmayacak işi olduruyor ya, kendisini bekleyen ‘’olması gereken işler’’ var.

Havların ısınmasıyla birlikte yine mahalle muhtarlarından feryatlar yükselmeye başladı.

Önce Yeşiltepe Mahallesi Muhtarı sonra da Gündoğdu Mahallesi Muhtarı feryat etti.

Onları feryat ettiren DSİ’ye ait sulama kanalları…

Pislikte geçilmiyorlar… Çevreye mikrop ve dayanılmaz koku yayıyorlar.

Dahası özellikle çocukların can güvenliği açısından tehlike de oluşturuyorlar.

Feryat edip ‘’Acil çözüm’’ istiyorlar.

Dün de dile getirdik…

Gürhan Albayrak, hava atmayı bıraksın da şu kanallara bir çözüm buldursun…

Yapabilir mi?

Hiç zannetmiyoruz…

Keşke yapsa da yanılan biz olsak…