Transfer yasağı bulunan Eskişehirspor ise kadrosunu amatör statüdeki oyuncularla güçlendirmeye çalışacak.
Türkiye Futbol Federasyonu tarafından belirlenen takvim doğrultusunda profesyonel liglerde yaz transfer dönemi dün itibarıyla başladı. Kulüpler, 4 Eylül 2026 tarihine kadar anlaşma sağladıkları futbolcularla resmi sözleşme imzalayabilecek ve lisans işlemlerini tamamlayabilecek.
TRANSFER YASAĞI
Yeni sezonda Nesine 3. Lig’de mücadele edecek olan Eskişehirspor’da ise transfer yasağı nedeniyle farklı bir yol izlenecek. Kırmızı Şimşekler, profesyonel oyuncu transferi yapamasa da amatör statüdeki futbolcuları kadrosuna katabilecek.
GÜNDEM YOĞUN
Eskişehirspor yönetiminin, geçtiğimiz sezon olduğu gibi profesyonel liglerde forma giyen ve anlaşma sağlanan bazı oyuncuların lisanslarını amatöre çevirerek kadroya dahil etmesi bekleniyor. Yönetim, teknik heyetin raporu doğrultusunda nokta atışı takviyeler yaparak yeni sezonda güçlü bir kadro oluşturmayı hedefliyor.
ÇALIŞMALAR SÜRÜYOR
Teknik Direktör Hakan Şapcı’nın raporu doğrultusunda transfer çalışmalarını sürdüren yönetim, bir yandan mevcut kadroyu korumaya çalışırken diğer yandan da takıma katkı sağlayacak isimlerle görüşmelerine devam ediyor. Siyah-kırmızılı camiada gözler önümüzdeki günlerde yapılacak transfer hamlelerine çevrilmiş durumda.