Eskişehirspor, Nesine 3. Lig 4. Grup Play-Off 2. tur rövanş mücadelesinde Ayvalıkgücü Belediyespor’la karşılaştı.

Turun ilk maçında Balıkesir’de oynanan maçta 2-0 mağlup olan Eskişehirspor’da tur için 3 farklı skora ihtiyaç vardı.

Karşılaşmanın ilk yarısında gol sesi çıkmadı. Taraflar soyunma odasına golsüz eşitlikle girdi.

Batuhan ve Deniz veda etti
Batuhan ve Deniz veda etti
İçeriği Görüntüle

Karşılaşmanın ikinci yarısında da Siyah Kırmızılılar etkili olamadı. Ayvalıkgücü daha net fırsatlar yakaladı. Beklenen olmadı ve maç 0-0 tamamlandı.

2 kırmızı kart

Uzatma dakikalarında Eskişehirspor'da önce Elias ardından da Akın Akman kırmızı kart gördü.

3. Lig’de devam

2. Lig yolunda Ayvalıkgücü takımına Play-off'ta elenen Kırmızı Şimşekler böylelikle sezonu kapattı.

Eskişehirspor yeni sezonda da 3.Lig’de yoluna devam edecek.

Kaynak: Spor Servisi