Spor

Hentbol Eskişehir temsilcisi sezona kötü başladı

Eskişehir Yunusemrespor ligin ilk maçında şampiyonluk adayı Beykoz’a 47-30 mağlup oldu.

Abone Ol

Erkekler Hentbol Süper Ligi’ndeki Eskişehir temsilcisi Yunusemrespor, yeni sezonun ilk maçında Beykoz Belediyespor’u konuk etti. Porsuk Spor Salonu’nda oynana maçta güçlü rakibi karşısında etkili olamayan temsilcimiz 47-30 yenilerek lige kötü başladı.

Geçen sezon Mihallıçıkspor adı altında lige yer alan temsilcimiz bu sezon Yunusemrespor ismi ile mücadele edecek.