Eskişehir futbolunun köklü kulüplerinden DSİ Bentspor, altyapı çalışmalarında önemli bir adım daha attı. Kulüp, Türkiye Futbol Federasyonu tarafından düzenlenen Gelişim Ligleri’ne katılım için resmi başvurusunu yaparak genç futbolcularına daha üst düzey rekabet ortamı sunma yolunda önemli bir süreci başlattı.

İbrahim Ergün'den şampiyonluk mesajı
İbrahim Ergün'den şampiyonluk mesajı
İçeriği Görüntüle

Gençler için yeni fırsat

Gelişim Ligleri’ne katılım başvurusu, kulüp adına Bölge Müdürü ve Kulüp Başkanı Kağan Şan tarafından imzalandı. Alınan kararın, DSİ Bentspor altyapısında yetişen sporcuların gelişimlerine önemli katkılar sağlaması bekleniyor.

Hedef daha üst seviye rekabet

Kulüp yönetimi, Gelişim Ligleri’nin genç futbolcuların hem bireysel hem de takım olarak gelişimlerinde önemli bir rol oynayacağını belirtti. Bu organizasyon sayesinde sporcuların daha güçlü rakiplere karşı mücadele ederek tecrübe kazanması ve profesyonel futbol yolunda önemli bir avantaj elde etmesi amaçlanıyor.

Kağan Şan’a teşekkür

DSİ Bentspor camiası, kulübün gelişimi adına verilen desteklerden dolayı Bölge Müdürü ve Kulüp Başkanı Kağan Şan’a teşekkür etti. Kulüpten yapılan açıklamada, “Sporcularımızın geleceği için her zaman yanımızda olan Sayın Kağan Şan'a teşekkür ediyor, Gelişim Ligleri sürecinin kulübümüz ve sporcularımız adına hayırlı olmasını diliyoruz” ifadelerine yer verildi.

Altyapıda vizyon hamlesi

DSİ Bentspor'un Gelişim Ligleri başvurusu, kulübün altyapıya verdiği önemin somut göstergelerinden biri olarak değerlendiriliyor. Kulüp, genç yeteneklerin daha iyi şartlarda yetişmesi ve Türk futboluna kazandırılması adına çalışmalarını kararlılıkla sürdürmeyi hedefliyor.

Kaynak: Spor Servisi