Sivrihisar Ertuğrul Köyü’nde bulunan Yavuz Gülerce İlköğretim Okulu’na yeni bir kütüphane kazandırıldı. Kütüphanenin yapımında ve organizasyonunda Eskişehirsporlu taraftarlar Oğuzhan Şekeroğlu ile Ali Özmen önemli rol üstlendi. Öğrencileri kitaplarla buluşturan çalışma, okulda büyük memnuniyet oluşturdu.
İLGİ BÜYÜK OLDU
Kütüphanenin açılış programına Sivrihisar İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Zülküf Kılıçoğlu, Sivrihisar İlçe Millî Eğitim Müdürü Serhat Özkaya, Eskişehirspor Kulüp Başkanı Ulaş Entok ve yönetim kurulu üyeleri katıldı. Açılışta, okula katkı sunan isimlere ve programa katılanlara teşekkür edildi. Miniklerin Siyah-kırmızı formaları giyerek törende Es-Es çekmesi alkış aldı.