Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği ile Eskişehir İl Müftülüğü iş birliğinde Muharrem ayı dolayısıyla Reşadiye Camii’nde aşure ikramı gerçekleştirildi. Cuma namazının ardından düzenlenen programa vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Cami çıkışında oluşturulan ikram alanında vatandaşlara aşure dağıtılırken, uzun kuyruklar oluştu. Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz ile Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanı Adnan Karamanlı da kazanların başına geçerek vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Reşadiye Camii’nde 2 Bin 500 Kişilik Aşure Ikramı2

Tramvaylarda yaz tarifesi başlıyor
Tramvaylarda yaz tarifesi başlıyor
İçeriği Görüntüle

Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanı Adnan Karamanlı, “Şehrimizin ve tüm Müslümanların Muharrem ayını kutluyorum. Rabbim birlik ve beraberliğimizi bozmasın inşallah. Dağıttığımız aşureyi de kabul etsin Rabbim, hayırlara vesile kılsın inşallah. Bugün 2 bin 500 kişiye aşure dağıtıyoruz. Allah kabul etsin. Esnaf ve sanatkârlarımız adına dağıtıyoruz, hayırlı olsun” diye konuştu.

Kaynak: Haber Merkezi