Eskişehirspor’un sezon başında kadrosuna kattığı sağ bek oyuncusu Bahadır Yıldırım, siyah-kırmızılı ekibe veda etti. Sosyal medya hesabından “Bazı hikâyeler istediğimiz gibi bitmiyor” başlığıyla bir mesaj yayımlayan Yıldırım, sezonu hayal kırıklığıyla tamamladıklarını ifade etti.

Tribün liderlerinden birlik çağrısı: Kimse Eskişehirspor’dan büyük değildir
Tribün liderlerinden birlik çağrısı: Kimse Eskişehirspor’dan büyük değildir
İçeriği Görüntüle

Eskişehirspor forması giymenin kendisi için büyük bir gurur olduğunu belirten deneyimli oyuncu, takım arkadaşlarına, teknik heyete, yönetime, kulüp çalışanlarına ve taraftarlara teşekkür etti. Veda mesajında duygusal ifadelere yer veren Bahadır Yıldırım, “Hakkınızı helal edin” sözleriyle camiaya seslendi.

Kaynak: Spor Servisi