Gerçekleşen ziyarette, Eskişehir’in öncelikli gündem maddeleri ile ülke gündemine ilişkin çeşitli konularda karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu. Gerçekleşen buluşmada, yerel yönetimlerin çalışmaları, kentin gelişimi ve güncel meseleler üzerine değerlendirmeler yapıldı.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Ayşe Ünlüce, “BBP Genel Başkanı Sayın Mustafa Destici ve kıymetli heyetini belediyemizde ağırlamaktan memnuniyet duydum. Eskişehir’imiz ve ülkemizin gündemine dair verimli bir görüşme gerçekleştirdik. Nazik ziyaretleri için Sayın Destici’ye ve beraberindeki heyete teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Kaynak: Haber Merkezi





