Eskişehirspor’da yeni sezon öncesi kadro yapılanması sürerken ayrılıklar da netleşmeye başladı. Kırmızı Şimşekler’de savunma hattında görev yapan Cem Güzelbay, takıma veda ettiğini duyurdu.

Ulaş Entok'tan Tayfun Tatlı müjdesi
Ulaş Entok'tan Tayfun Tatlı müjdesi
İçeriği Görüntüle

Geçtiğimiz sezon ligde sınırlı süre bulan ve 6 karşılaşmada ilk 11’de sahaya çıkan genç savunmacı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda kulübe ve kendisine destek verenlere teşekkür etti.

Eskişehirspor formasıyla geçirdiği her anın kendisi için büyük bir onur olduğunu belirten Cem, paylaşımında kırmızı-siyahlı camiaya bundan sonraki süreçte başarı dileklerini iletti.

Takımdan ayrıldığını açıklayan oyuncu, Eskişehirspor’da yaşadığı dönemi unutmayacağını vurgulayarak kulübe ve taraftarlara teşekkür etti.

Kaynak: Spor Servisi