Yeni sezon öncesi kadro yapılanmasını sürdüren Eskişehirspor’da transfer ve oyuncu planlaması yoğun şekilde devam ediyor. Statü gereği 25 kişilik kadroda 20 futbolcunun 25 yaş altı olması zorunluluğu nedeniyle yönetim, çalışmalarını bu doğrultuda şekillendiriyor.
Kırmızı Şimşekler, geçtiğimiz sezon kiralık olarak takımda forma giyen Muhammet Taha Akdağ ile Bünyamin Dalkılıç’ı yeniden kadroya katmak için girişimlerini sürdürüyor. Yönetimin, iki oyuncunun lisans işlemlerini tamamlayabilmek adına kulüpleriyle temas halinde olduğu öğrenildi.
Muhammet Taha Akdağ için Erzurumspor cephesiyle görüşmeler devam ederken, Bünyamin Dalkılıç konusunda ise Kocaelispor ile temasların sürdüğü belirtildi. Yönetimin, genç oyuncu rotasyonunu kısa süre içinde netleştirmeyi hedeflediği ifade edildi.





