Kentte kaldırımların araçlar ve bazı esnaflar tarafından işgal edildiğine yönelik şikâyetler sürüyor. Gazetemize ulaşan vatandaşlar, özellikle İsmet İnönü 1 Caddesi, Orhan Oğuz Caddesi, Vali Ali Fuat Güven Caddesi ile Deliklitaş Caddesi başta olmak üzere birçok noktada kaldırımların yayaların kullanımını zorlaştıracak şekilde işgal edildiğini öne sürdü.

Şikâyetlerde, bazı bölgelerde bisiklet yolları ve otobüs duraklarının da olumsuz etkilendiği ifade edilirken, vatandaşlar soruna yönelik denetim ve çözüm çalışmalarının artırılmasını talep etti.
Kaynak: Haber Merkezi






