Eskişehirspor

Eskişehirspor’da kart tablosu dikkat çekti

Eskişehirspor’da kart istatistikleri dikkat çekti. 2025-2026 sezonunda toplam 74 sarı kart gördü ve 9 kez de kırmızı kartla cezalandırıldı.

Abone Ol

2. Lig hedefiyle mücadele eden Eskişehirspor, play-off 2. turunda Ayvalıkgücü Belediyespor’a elendi. İlk karşılaşmada rakibine 2-0 mağlup olan Kırmızı Şimşekler, rövanş maçında ise sahadan 0-0’lık beraberlikle ayrılarak sezonu tamamladı. Böylece Es-Es’in 2. Lig umutları gelecek sezona kaldı.

Sezon boyunca yaşanan kartlar da takımın disiplin karnesini ortaya koydu. Kırmızı Şimşekler, lig ve play-off sürecinde toplam 74 sarı kart görürken, 9 oyuncu da kırmızı kart nedeniyle takımını eksik bıraktı.

Eskişehirspor’da Talha Özler, gördüğü 2 kırmızı kartla takımın en fazla kırmızı kart gören oyuncusu oldu. Arda Okumuş, Deniz Keskin, Cem Güzelbay, Recep Pekgöz, Ozan İsmail Koç, Elias Durmaz ve Akın Akman ise birer kez kırmızı kart görerek istatistiklere yansıdı.