Eskişehirspor’un play-off maçları öncesinde çok sayıda siyasi isim, iş insanı, atanmış ve seçilmiş kent yöneticisi şampiyonluk primi açıklayarak kulübe destek vereceklerini duyurmuştu. Kırmızı siyahlı ekibin 2. Lig hedefine ulaşamamasının ardından taraftarlar, açıklanan bu desteklerin boşa gitmemesi gerektiğini vurguluyor.

318 delegenin gelmesi gerekiyor
318 delegenin gelmesi gerekiyor
İçeriği Görüntüle

21 milyon civarında

Taraftarlar, play-off sürecinde gündeme gelen primlerin yeni sezon bütçesine dahil edilerek kulübün hedefleri doğrultusunda kullanılmasını istiyor. Açıklanan primlerin 21 milyon civarında olduğu öğrenildi.

Kaynak: Spor Servisi