Eskişehirli futbolcu Fıratcan Üzüm kariyerine Süper Lig’de devam edecek. Geçtiğimiz sezon Gençlerbirliği forması giyen başarılı oyuncu, başkent ekibiyle yeniden anlaşmaya vardı.
Kulüp tarafından yapılan resmi açıklamada, 2024-2025 sezonunda takıma katılan ve sezon sonunda sözleşmesi sona eren Fıratcan Üzüm ile 1 sezonluk yeni anlaşma sağlandığı belirtildi.
Gençlerbirliği’nin paylaşımında, “2024-2025 sezonunda takımımıza katılan ve geçtiğimiz sezonun sonunda sözleşmesi sona eren Fıratcan Üzüm ile 1 sezon daha anlaşmaya varılmıştır. Fıratcan Üzüm’e ailemize tekrar hoş geldin diyor, kırmızı-kara formamız altında nice başarılar diliyoruz” ifadelerine yer verildi.
Yeni sezonda da kırmızı-siyahlı formayı giymeye devam edecek olan Fıratcan’ın, Süper Lig’de takımına katkı vermesi bekleniyor.