Spor

Fıratcan Üzüm Süper Lig’de devam ediyor

Eskişehirli futbolcu Fıratcan Üzüm, Süper Lig temsilcisi Gençlerbirliği ile yeni sezon için yeniden anlaşma sağladı. Kırmızı-siyahlı kulüp, deneyimli oyuncuyla 1 yıllık sözleşme imzaladığını duyurdu.

Abone Ol

Eskişehirli futbolcu Fıratcan Üzüm kariyerine Süper Lig’de devam edecek. Geçtiğimiz sezon Gençlerbirliği forması giyen başarılı oyuncu, başkent ekibiyle yeniden anlaşmaya vardı.

Kulüp tarafından yapılan resmi açıklamada, 2024-2025 sezonunda takıma katılan ve sezon sonunda sözleşmesi sona eren Fıratcan Üzüm ile 1 sezonluk yeni anlaşma sağlandığı belirtildi.

Gençlerbirliği’nin paylaşımında, “2024-2025 sezonunda takımımıza katılan ve geçtiğimiz sezonun sonunda sözleşmesi sona eren Fıratcan Üzüm ile 1 sezon daha anlaşmaya varılmıştır. Fıratcan Üzüm’e ailemize tekrar hoş geldin diyor, kırmızı-kara formamız altında nice başarılar diliyoruz” ifadelerine yer verildi.

Yeni sezonda da kırmızı-siyahlı formayı giymeye devam edecek olan Fıratcan’ın, Süper Lig’de takımına katkı vermesi bekleniyor.