Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Eskişehirspor’da transfer çalışmaları hız kesmeden devam ediyor. Hem iç hem de dış transferde önemli adımlar atan Siyah-Kırmızılılar, yeni sezon kadrosunu büyük ölçüde oluşturmaya başladı. Yönetim, teknik heyetin raporu doğrultusunda kadroya yapılanmaları sürdürürken yeni isimler için de temaslarını devam ettiriyor.
Dış transferde 8 isim tamam
Eskişehirspor dış transferde ilk olarak Elazığspor’dan ayrılan tecrübeli kanat oyuncusu Beykan Şimşek ile anlaşma sağladı. Siyah-Kırmızılı ekip daha sonra stoper Abdülkadir Öksüz ve deneyimli golcü Ahmet Dereli ile de söz kesti.
Orta sahaya da takviye yapan yönetim; Fırat Sarı ile prensip anlaşmasına varırken, genç oyuncu Emre Tangeldi’yi de kadrosuna kattı. Mehmet Bağlı, Kerem Baykuş ve Mustafa Eren Damar ile de anlaşma sağlayan Eskişehirspor’un bu oyuncularla resmi imza sürecine geçmesi bekleniyor.
İç transferde istikrar mesajı
Teknik Direktör Hakan Şapcı’nın raporu doğrultusunda iç transferde de çalışmalarını sürdüren yönetim, kalmasını istediği isimlerle anlaşma sağladı. Başta kaleci Bora Göymen olmak üzere İsmail Kulet, Ozan İsmail Koç, Mert Başer, Murat Şenel, Arda Okumuş ve Hasan Şen ile yeni sezonda da yola devam edilecek.
Temaslar sürüyor
Öte yandan yönetim, iç transferde Tayfun Tatlı ile görüşmelerini sürdürürken dış transferde Atalay Yıldırım, Hasan Hüseyin Acar ve Muhammet Arslantaş için de temaslarını sürdürüyor. Ayrıca isimleri açıklanmayan 2-3 futbolcuyla son aşamaya gelindiği öğrenildi.
Ayrılıklar netleşti
Yeni sezon planlaması kapsamında bazı oyuncularla yollar ayrıldı. Akın Akman, Jakob Aydemir, Batuhan Doğrukıran, Kaan Baysal, Deniz Keskin ve Talha Özler takıma veda ederken; kaptan Ali Fırat Kasap, Mustafa İnan ve Bahadır Yıldırım’ın da yeni sezon kadrosunda yer almayacağı öğrenildi.