Eskişehirspor yeni sezon öncesi ilk 3 etaplık çalışmayı geride bırakırken, son oynanan Polatlı Belediyespor karşılaşmasının ardından Cumartesi günü tesislerinde yaptığı antrenman ile izne çıkmıştı. Şimşekler 14-15 Ekim tarihinde başlayacak olan zorlu lig maratonu öncesine dördüncü etap çalışmalarına ise kaldığı yerden yarın başlayacak.






