Kulübün yeni sezon hazırlıkları kapsamında Pazartesi gününden itibaren loca yenileme sürecinin başlayacağını belirten Eskişehirspor Başkanı Ulaş Entok, hak sahiplerine öncelik verileceğini söyledi. Aynı gün kombine satışlarının da başlamasının planlandığını açıklayan Entok, forma lansmanının ise önümüzdeki haftalarda gerçekleştirileceğini belirtti. Adidas ile iş birliğinin devam ettiğini kaydeden Entok, “Çok güzel bir koleksiyon hazırlandı. Taraftarlarımızın gönlü rahat olsun.” diye konuştu.
Kaynak: Spor Servisi





