Okurumuz, “Eskişehir’de çöp konteynerleri çok dolu ve pis. Çöp alımları biraz arttırılamaz mı? Her yerde sinekler var ve çöpler artık sığmayınca yola bırakılıyor. Bu durumun çözülmesini istiyorum.” dedi.